REKLAMACJE
- Pobierz formularz reklamacyjny (pobierz), a następnie go wypełnij, podając powód reklamacji.
- Reklamowany produkt wraz z paragonem i wypełnionym formularzem wyślij na adres: JOOLI, ul. Koszykowa 53 lok. 48, 00-659 Warszawa.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu reklamacji.
- Sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieni wadliwy produkt na nowy lub zwróci jego równowartość.
- Reklamacje rozpatrzone pozytywnie wysyłamy do klienta za pośrednictwem Kuriera48.
ZWROTY
- Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
- W celu dokonania zwrotu należy pobrać formularz (pobierz), a następnie go wypełnić. Zwracany towar należy zapakować wraz z wypełnionym formularzem i paragonem.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Musi również być w oryginalnym opakowaniu i zawierać paragon.
- Zwracany towar prosimy o odesłanie na adres: JOOLI, ul. Koszykowa 53 lok. 48, 00-659 Warszawa.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru, wyślemy do Ciebie wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy zwrotu środków na wskazany numer konta. W przypadku wymiany na inny produkt, towar zostanie przesłany za pośrednictwem Kuriera48.