Koszyk 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

  1. Pobierz formularz reklamacyjny (pobierz), a następnie go wypełnij, podając powód reklamacji.
  2. Reklamowany produkt wraz z paragonem i wypełnionym formularzem wyślij na adres: JOOLI, ul. Koszykowa 53 lok. 48, 00-659 Warszawa.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu reklamacji.
  4. Sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymieni wadliwy produkt na nowy lub zwróci jego równowartość.
  5. Reklamacje rozpatrzone pozytywnie wysyłamy do klienta za pośrednictwem Kuriera48.

 

ZWROTY

  1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
  2. W celu dokonania zwrotu należy pobrać formularz (pobierz), a następnie go wypełnić. Zwracany towar należy zapakować wraz z wypełnionym formularzem i paragonem.
  3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Musi również być w oryginalnym opakowaniu i zawierać paragon.
  4. Zwracany towar prosimy o odesłanie na adres: JOOLI, ul. Koszykowa 53 lok. 48,         00-659 Warszawa.
  5. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru, wyślemy do Ciebie wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy zwrotu środków na wskazany numer konta. W przypadku wymiany na inny produkt, towar zostanie przesłany za pośrednictwem Kuriera48.